لحظه های ملتهب

تلاشی برای شیرین تر کردن لحظه های شیرین و سپری کردن لحظه های تلخ با هم

لحظه های ملتهب

تلاشی برای شیرین تر کردن لحظه های شیرین و سپری کردن لحظه های تلخ با هم

نخستین پرواز

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

 

در این لحظه ی پر شور؛دست مامای بلاگ اسکای؛ وبلاگم رو از رحم ذهنم بیرون کشید؛ من در نزدیکی فجر روز شنبه بیست و هفتم تیر ماه سال هزار و سیصد و هشتاد و هشت هجری شمسی والدین این وبلاگ شدم. البته من واحدم. اجازه بدین فعلا تولد وبلاگم رو تبریک نگویم.    

من این وبلاگ رو برای راندن تنهائیهایم از زندگی ام ساخته ام. امیدوارم بتونم اینجا دوستانی پیدا کنم و برای اونها مفید باشم.  

خوب اما شیرینی تولد وبلاگم: 

حتما می دونین اکثر کانورترها به رجیستر نیاز دارند و بدون رجیستر که برای اکثر کاربران ایرانی مقدور نیست؛ فقط چند ثانیه از فایلها را رجیستر می کنند. حتی کانورترهایی که در سی دی های برنامه مثل کینگ و لورد عرضه شده اند؛ چه برسد به دانلود شده ها.  

اما:

من به تازگی برنامه ای به نام فورمت فاکتوری پیدا کرده ام که بدون رجیستری بیش از ده ها نوع فایل تصویری رو به هم تبدیل می کنه.  

به عنوان شیرینی وبلاگم این برنامه ی توپ رو تقدیم به شما می کنم:    

http://www.brothersoft.com/download-formatfactory-98431.html   

 

حجم این فایل بیست و یک و نیم مگا بایته. اگه ای دی اس ال  

یا همون ای دیزل ندارین بی خیال شیرینی وبلاگم شین. 

 

شهادت غریبانه ی امام موسای کاظم علیه السلام را خدمت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و  همه ی عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تسلیت عرض می نمایم.  

 

 

 

 کســــــــــی که آسـمو نیا   حاجـــت می گیـرن از نگاش

   غــنچه ی غم گــل داده تو   باغـــچـــه ی دلــو ا پسیاش  

شــکر خدا که دختـرش    نـدیده اون صحنه ها رو

 طـاقت نمی آورد دلش    ببینــه  اشــک  با با  رو 

   

رو لبـاش دیـدنیه اعتـکـاف لاله ها

دلش آروم نداره شده دلتنگ رضا 

 

از همگی التماس دعا دارم. 

ان شا الله در آپهای مختلفم مطالب مختلفی رو خدمت شما عرضه خواهم کرد.  

فعلا خدا نگهدار 

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ق.ظ http://acr.blogsky.com

سلام . حضورت را در بلاگ اسکای تبریک میگم و موفق باشی . منو از آخرین پست هات بی خبر نگذار

سلام عزیزم
ممنون که به وبلاگ حقیرانه ی من سر زدی
من دوباره پست کردم. اگه دوست داشتی باز هم به وبلاگم سر بزن.
عنوانش هست:
جوانی به صورت پرپر شده؛
التماس دعا
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد